Λέω με το φτωχό μου το μυαλό, διαβάζοντας το άρθρο για τον σάλο που έγινε στη Χίο με την ασφαλίστρια και τα χρήματα των πελατών της.
Πόσες φορές έχω διαβάσει για παρόμοιες περιπτώσεις. Πόσες μα πόσες φορές στο
παρελθόν δίχως να το γνωρίζω χειροκρότησα βραβευόμενους συναδέλφους σε συνέδρια και ημερίδες από ανώτερα και ανώτατα στελέχη για υπερπαραγωγές που δεν έγιναν με νόμιμο τρόπο. Αναρωτιόμουν πάντοτε πως στην ευχή κλείνονται τόσο πολλές και μεγάλες ασφάλειες σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και κατηγορούσα τον εαυτό μου για έλλειψη πίστης στον θεσμό και ολιγωρία. Θυμάμαι ότι πολλές φορές συζητούσαμε με συναδέλφους παρόμοια περιστατικά με περίεργες υπερπαραγωγές συμβολαίων και ασφαλίστρων σε μικρά χρονικά διαστήματα και δεν τολμούσαμε να τις αμφισβητήσουμε γιατί θα μας έπαιρνε και θα μας σήκωνε. Όταν αργότερα αποδεικνυόταν ότι η παραγωγή ήταν <<μαϊμού>> περίμενα από τον διευθυντή μου να πάρει πίσω την επίκριση του για τεμπελιά και ζήλια και να εκτιμήσει την όχι τεράστια ,αλλά τουλάχιστον τίμια ,αξιοπρεπή, ποιοτική εργασία μου.
Αντ αυτού δήλωνε άγνοια του θέματος, έπεφτε και ο ίδιος από τα σύννεφα και σαν άλλος πόντιος Πιλάτος ένιπτε τας χείρας της, ακολουθώντας την εύκολη λύση της καταγγελίας! Ούτε γάτα ,ούτε ζημιά δηλαδή! Και η ζωή συνεχίζονταν στους ίδιους ρυθμούς με τα ίδια συστήματα και τα ίδια επαναλαμβανόμενα λάθη. Λάθη όμως που δεν δικαιολογούνται εύκολα από καθιερωμένα επί σειρά ετών έμπειρα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς.
Ok , η ασφαλίστρια έκανε ότι έκανε κακώς κάκιστα και εάν είναι έτσι τα πράγματα όπως τα αναφέρει ο αρθρογράφος να υποστεί δικαίως τις συνέπειες. Ο έμπειρος διευθυντής πωλήσεων δεν φέρει καμία ευθύνη έστω και ηθική απέναντι στους φερόμενους ως εξαπατημένους πελάτες; Δεν του κέντρισε το ενδιαφέρον να μάθει πώς σε μια μικρή κλειστή κοινωνία έγινε τόσο μεγάλη παραγωγή;
Δεν έστειλε κάποιο στέλεχος να ερευνήσει δειγματοληπτικά και διακριτικά την δουλειά της ασφαλίστριας;
Δηλαδή εξιλεώνεται ο διευθυντής πωλήσεων και κατ επέκταση η εταιρία απέναντι στους πελάτες με την ανακοίνωση περί καταγγελίας της σύμβασης συνεργασίας με την συνεργάτιδα;
Τέλος, αναπάντητο παραμένει το ερώτημα, πώς βραβεύτηκε η ασφαλίστρια κάνοντας πλαστά συμβόλαια;
Μήπως κύριοι <<φταίει και ο γάιδαρος και χτυπάμε μόνο το σαμάρι>>;
Πόσες φορές έχω διαβάσει για παρόμοιες περιπτώσεις. Πόσες μα πόσες φορές στο
παρελθόν δίχως να το γνωρίζω χειροκρότησα βραβευόμενους συναδέλφους σε συνέδρια και ημερίδες από ανώτερα και ανώτατα στελέχη για υπερπαραγωγές που δεν έγιναν με νόμιμο τρόπο. Αναρωτιόμουν πάντοτε πως στην ευχή κλείνονται τόσο πολλές και μεγάλες ασφάλειες σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και κατηγορούσα τον εαυτό μου για έλλειψη πίστης στον θεσμό και ολιγωρία. Θυμάμαι ότι πολλές φορές συζητούσαμε με συναδέλφους παρόμοια περιστατικά με περίεργες υπερπαραγωγές συμβολαίων και ασφαλίστρων σε μικρά χρονικά διαστήματα και δεν τολμούσαμε να τις αμφισβητήσουμε γιατί θα μας έπαιρνε και θα μας σήκωνε. Όταν αργότερα αποδεικνυόταν ότι η παραγωγή ήταν <<μαϊμού>> περίμενα από τον διευθυντή μου να πάρει πίσω την επίκριση του για τεμπελιά και ζήλια και να εκτιμήσει την όχι τεράστια ,αλλά τουλάχιστον τίμια ,αξιοπρεπή, ποιοτική εργασία μου.
Αντ αυτού δήλωνε άγνοια του θέματος, έπεφτε και ο ίδιος από τα σύννεφα και σαν άλλος πόντιος Πιλάτος ένιπτε τας χείρας της, ακολουθώντας την εύκολη λύση της καταγγελίας! Ούτε γάτα ,ούτε ζημιά δηλαδή! Και η ζωή συνεχίζονταν στους ίδιους ρυθμούς με τα ίδια συστήματα και τα ίδια επαναλαμβανόμενα λάθη. Λάθη όμως που δεν δικαιολογούνται εύκολα από καθιερωμένα επί σειρά ετών έμπειρα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς.
Ok , η ασφαλίστρια έκανε ότι έκανε κακώς κάκιστα και εάν είναι έτσι τα πράγματα όπως τα αναφέρει ο αρθρογράφος να υποστεί δικαίως τις συνέπειες. Ο έμπειρος διευθυντής πωλήσεων δεν φέρει καμία ευθύνη έστω και ηθική απέναντι στους φερόμενους ως εξαπατημένους πελάτες; Δεν του κέντρισε το ενδιαφέρον να μάθει πώς σε μια μικρή κλειστή κοινωνία έγινε τόσο μεγάλη παραγωγή;
Δεν έστειλε κάποιο στέλεχος να ερευνήσει δειγματοληπτικά και διακριτικά την δουλειά της ασφαλίστριας;
Δηλαδή εξιλεώνεται ο διευθυντής πωλήσεων και κατ επέκταση η εταιρία απέναντι στους πελάτες με την ανακοίνωση περί καταγγελίας της σύμβασης συνεργασίας με την συνεργάτιδα;
Τέλος, αναπάντητο παραμένει το ερώτημα, πώς βραβεύτηκε η ασφαλίστρια κάνοντας πλαστά συμβόλαια;
Μήπως κύριοι <<φταίει και ο γάιδαρος και χτυπάμε μόνο το σαμάρι>>;