Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Ο Μπάμπης ,η μπέμπα και η anytime


Τώρα που βρήκαμε παπά να θάψουμε καμπόσους που λέει κι παροιμία. Αυτό ταιριάζει στην περίπτωση του Μπάμπη  ο οποίος είναι πολύ καλό παιδί αλλά μεταξύ μας <<χρωστάει και λίγο της Μιχαλούς>>. Ο Μπάμπης ,χρόνια πελάτης, πρώτη φορά μού έκανε παράπονα για την αύξηση των ασφαλίστρων της μπέμπας  του. Η μπέμπα είναι μία παλιά BMW 318 i μοντέλο τρεχαγύρευε,τουλάχιστον πάνω από 12 χρόνια που την
αγόρασε ελαφρώς μεταχειρισμένη από Γερμανία μεριά ,όταν οι δουλειές πήγαιναν καλά και η μόδα με τα ξύλινα πατώματα ήταν στα φόρτε της. Κυμπάρης ο Μπάμπης, άρχοντας,<< άπλας>>, ποτέ δεν με ρώτησε για το κόστος της ασφάλειας του και το μόνο που απαιτούσε ήταν να είναι  ασφαλισμένος σε επώνυμη  ασφαλιστική. Άλλωστε στο παρμπρίζ της μπέμπας του δεν ταίριαζε να μοστράρει  ξ΄ κατηγορίας σήμα ασφάλισης! Δεν ήθελε να τον περνάνε για κανένα πεταμένο <<ματζίρη >>.
 Τώρα που έχει αναδουλειά και ο Μπάμπης <<καλυβώνει και τον ψύλλο>> ,άρχισε να την ψάχνει.
-Πάλι αυξήθηκαν τα ασφάλιστρα ρε φίλεεεε! Μας έκαψες.Α πα πα,δεν ξέρω που να πρωτοδώσω!
  Δεν ξέρω τι θα κάνεις ,μου είπε βγάζοντας κάποια δυσαρέσκεια , είμαι τόσα χρόνια πελάτης σου, σε πληρώνω κανονικά πάντα ,δεν τρακάρισα ποτέ, αλλά τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου μου αντί να μειώνονται αυξάνονται χρόνο με το χρόνο. Κάνε κάτι γιατί τα έχω <<πάρει>> με τη λογική των ασφαλιστικών εταιριών.
-Έχουμε οικονομική κρίση, συνέχισε, έχω στεγνώσει, δουλειές δεν υπάρχουν.  Να!!! Ο νοικοκύρης  του μαγαζιού που νοικιάζω,μου μείωσε  το νοίκι τριάντα τα εκατό! Κόψε και εσύ κάτι .Κατάλαβε με, δεν βγαίνω!!!
Άντε τώρα να εξηγήσεις στον Μπάμπη για την υποχρεωτική από το νόμο αύξηση των ορίων της κάλυψης της αστικής ευθύνης που επιφέρει την αναγκαστική αναπροσαρμογή των ασφαλίστρων. Άντε να του εξηγήσεις ότι ο διαμεσολαβών δεν έχει καμία σχέση με την αύξηση αυτή και δεν μπορεί να παρέμβει.Και πάνω που αρχίζω να επιχειρηματολογώ μου τη ρίχνει τη καμπανιά!
Αυτά είναι παραμύθια της Χαλιμάς!O μπατζανάκης μου είχε και αυτός Ιντεραμέρικαν και τον έγραψε ο γιός του σε αυτή που διαφημίζει η τηλεόραση..πες την μωρέ… αυτή που δείχνει ένα ζευγάρι σε ένα παγκάκι και κλαίνε τη μοίρα τους!!
Την Anytime εννοείς ,ψέλλισα εκνευρισμένος.
-Άντε γεια σου ..αυτή…. και που λες αυτοί του κάνανε έκπτωση και γλύτωσε σχεδόν 50€.Φίλε μου μη το γελάς και μη με παρεξηγείς. Θα γραφτώ και εγώ σε αυτή. Είπα στον μπατζανάκη μου που ξέρει από   ιντερνέτ να με γράψει. Με αυτή την κρίση τα 50€ για μένα είναι υπόθεση ,μου είπε έντονα ,κόβοντας στη μέση το επικριτικό χαμόγελο μου.
 -Άλλωστε γιατί να τα χάσω εγώ και όχι εσύ!
Η ερώτηση του αφοπλιστική! Παρ όλα αυτά πέρασα στην αντεπίθεση υπενθυμίζοντας του τα χρόνια που ήμουν δίπλα του σε κάθε του ασφαλιστικό πρόβλημα. Του θύμισα εκείνο το Σαββατόβραδο που πήγε στην Αθήνα για  <<δουλειές>> και τον έγραψε η τροχαία  σε μπλόκο έξω από γνωστό μπουζουξίδικο  γιατί είχε ξεχάσει το τσαντάκι με την άδεια το δίπλωμα και το ανανεωτήριο συμβόλαιο στο σπίτι του και έτρεχα στο γραφείο  μία η ώρα τα μεσάνυχτα ,να τα στείλω στην τροχαία αντίγραφα με Fax ,για να τον αφήσουν να φύγει  από το αυτόφωρο.
Τον έβαλα να θυμηθεί  ποιος έφτασε πρώτος στον τόπο του ατυχήματος όταν τον τράκαραν στην περιφερειακή. Του θύμισα ότι το κινητό μου ήταν γι αυτόν  πάντα ανοιχτό  ακόμα και τα Σαββατοκύριακα και η εξυπηρέτηση μου ήταν φιλικότατη. Του είπα ,του είπα…., τον έφερα  στο φιλότιμο ,μαλάκωσε και μου πέταξε την κεραμίδα.
-Έλα ρε φίλε πλάκα σου κάνω. Ποιός μπατζανάκης μου ..κάνε μου εσύ μια anytime να τελειώνουμε!!!!!

Ακόμα τον κυνηγάω….........

Καλή Σαρακοστή σε όλους ,με χιουμοριστική διάθεση λόγω της ημέρας.