Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Αγαπητοί συνάδελφοι,
μετά από 38 χρόνια στον ασφαλιστικό χώρο μάζεψα όλες τις εκπαιδευτικές μου γνώσεις, έβαλα τις εμπειρίες μου, το μεράκι μου για το ασφαλιστικό επάγγελμα και αποφάσισα να γράψω ένα βιβλίο χωρίς θεωρίες αλλά με εκείνα που κάνουμε ή πρέπει να κάνουμε πριν, κατά και μετά τη συνάντησή
μας με τον πελάτη. Πρόσθεσα επίσης τις γνώσεις μου και τις εμπειρίες μου στην οργάνωση και προγραμματισμό του ασφαλιστή όπως επίσης και άλλα πολλά απαραίτητα στην άσκηση του επαγγέλματός μας και έφτιαξα το βιβλίο ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.
Το βιβλίο πριν λίγες ημέρες εκδόθηκε και ήδη οι πρώτοι αναγνώστες - συνάδελφοι το έχουν διαβάσει και μου έχουν στείλει τις πρώτες κριτικές τους οι οποίες είναι τουλάχιστον εντυπωσιακές. 
Το κόστος του βιβλίου είναι μόνο 12,90 και το στέλνουμε σε όλη την Ελλάδα. Μια πρώτη γεύση μπορείτε να πάρετε στα δύο blog

Είμαι στη διάθεση όλων των συναδέλφων για όποιες πληροφορίες ζητήσουν

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Αντώνης Σαούτης
Διευθυντής ΑΤΕ Ασφαλιστικής
Γραφείο Καλαμάτας
6938 332788