Ανακοίνωση-ψήφισμα του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ«Σε περιόδους Οικονομικοκοινωνικοπολιτικών
κρίσεων, συχνά παρατηρείται κοινωνικές η επαγγελματικές τάξεις, να στρέφονται η μια εναντίον της άλλης .Το να στρέφεται όμως μια τάξη κατά
του ίδιου της του εαυτού, πέραν από το αυτοκτονικό του πράγματος είναι πράγματι πρωτοτυπία σε όλο τον κόσμο».
«Την πρωτοτυπία αυτή την διεκδικούμε στην Ελλάδα, που σε αυτή τη δύσκολη οικονομικά συγκυρία Ασφαλιστικές εταιρίες, προσπαθούν να ακυρώσουν τα παραδοσιακά δίκτυα διανομής ασφαλιστικών προϊόντων.
του ίδιου της του εαυτού, πέραν από το αυτοκτονικό του πράγματος είναι πράγματι πρωτοτυπία σε όλο τον κόσμο».
«Την πρωτοτυπία αυτή την διεκδικούμε στην Ελλάδα, που σε αυτή τη δύσκολη οικονομικά συγκυρία Ασφαλιστικές εταιρίες, προσπαθούν να ακυρώσουν τα παραδοσιακά δίκτυα διανομής ασφαλιστικών προϊόντων.
Επειδή λοιπόν εμείς ως επαγγελματίες γνωρίζουμε ότι…
- Η Ασφάλιση δεν είναι ένα οποιοδήποτε καταναλωτικό προϊόν που πωλείται μέσω διαδικτύου.
- Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν μπορεί ο κάθε πελάτης να γνωρίζει και να αγοράζει καλύψεις για κινδύνους που τον απειλούν και μπορούν να ασφαλισθούν.
- Μόνο διαμεσολαβούντες στις περιπτώσεις επέλευσης κινδύνου καθοδηγούν και συνδράμουν τον πελάτη για να εισπράξει την αποζημίωση του.
- Τα πραγματικά κλάματα δεν είναι όταν κάποιος πληρώνει το ασφάλιστρο του, αλλά όταν έλθει η ζημιά που δεν καλύπτεται από το συμβόλαιο του, επειδή δεν μπήκε κάποιος στον κόπο να του επισημάνει τι μπορεί να ασφαλίσει..
- Τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη ζεστή ανθρώπινη επαφή.
Και ακόμα για πολλά άλλα επειδή…
Το ΔΣ του συλλόγου μας ΙΣΧΥΣ συνεδρίασε και με ομόφωνη απόφαση του ,
Καταδικάζει τις αθέμιτες πρακτικές κάθε Ασφαλιστικής που στρέφονται κατά των συμφερόντων των διαμεσολαβητών.
Ενημερώνει τους φίλους καταναλωτές ότι, μόνο μέσα από τους Νόμιμους και καταξιωμένους Ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές θα έχουν αντικειμενική πληροφόρηση για τα ασφαλιστικά προγράμματα και θα τύχουν της συνδρομής τους στην περίπτωση επέλευσης της ζημιάς.
Προτρέπει τα μέλη του και όλους τους λοιπούς διαμεσολαβητές στα Δωδεκάνησα, να δώσουνε την δέουσα απάντηση παραγωγικά στις εταιρίες που δεν σέβονται τους διαμεσολαβητές.
Να δημοσιευτεί η παρούσα στα κλαδικά περιοδικά, τον τύπο και να ενημερωθούν τα μέλη μας.”
- Η Ασφάλιση δεν είναι ένα οποιοδήποτε καταναλωτικό προϊόν που πωλείται μέσω διαδικτύου.
- Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν μπορεί ο κάθε πελάτης να γνωρίζει και να αγοράζει καλύψεις για κινδύνους που τον απειλούν και μπορούν να ασφαλισθούν.
- Μόνο διαμεσολαβούντες στις περιπτώσεις επέλευσης κινδύνου καθοδηγούν και συνδράμουν τον πελάτη για να εισπράξει την αποζημίωση του.
- Τα πραγματικά κλάματα δεν είναι όταν κάποιος πληρώνει το ασφάλιστρο του, αλλά όταν έλθει η ζημιά που δεν καλύπτεται από το συμβόλαιο του, επειδή δεν μπήκε κάποιος στον κόπο να του επισημάνει τι μπορεί να ασφαλίσει..
- Τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη ζεστή ανθρώπινη επαφή.
Και ακόμα για πολλά άλλα επειδή…
Το ΔΣ του συλλόγου μας ΙΣΧΥΣ συνεδρίασε και με ομόφωνη απόφαση του ,
Καταδικάζει τις αθέμιτες πρακτικές κάθε Ασφαλιστικής που στρέφονται κατά των συμφερόντων των διαμεσολαβητών.
Ενημερώνει τους φίλους καταναλωτές ότι, μόνο μέσα από τους Νόμιμους και καταξιωμένους Ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές θα έχουν αντικειμενική πληροφόρηση για τα ασφαλιστικά προγράμματα και θα τύχουν της συνδρομής τους στην περίπτωση επέλευσης της ζημιάς.
Προτρέπει τα μέλη του και όλους τους λοιπούς διαμεσολαβητές στα Δωδεκάνησα, να δώσουνε την δέουσα απάντηση παραγωγικά στις εταιρίες που δεν σέβονται τους διαμεσολαβητές.
Να δημοσιευτεί η παρούσα στα κλαδικά περιοδικά, τον τύπο και να ενημερωθούν τα μέλη μας.”
Το Διοικητικό Συμβούλιο
Πηγή: http://www.asfalisinet.gr/