Εάν πραγµατοποιούνταν σήµερα µια έρευνα κοινής γνώµης όπου στους συµµετέχοντες θα ετίθετο το ερώτηµα αν έχουν πλήρη και σαφή γνώση των όρων ενός ασφαλιστικού συµβολαίου στο οποίο έχουν βάλει την υπογραφή τους, θα πλειοψηφούσε συντριπτικά το όχι.
Αλλα δεν είναι µόνο τα ακαταλαβίστικα ψιλά γράµµατα που προκαλούν σοβαρό έλλειµµα εµπιστοσύνης ανάµεσα στο ευρύ καταναλωτικό κοινό και τις ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες.
είναι και οι σοβαρές αμφιβολίες των καταναλωτών για το αν θα πιάσουν τόπο τα λεφτά που καταβάλλουν για ασφάλιστρα.
Και ακόµη χειρότερα, είναι και η µόνιµη πλέονυποψία για το αν θα υπάρχει και αύριο η ασφαλιστική εταιρεία την οποία έχουν επιλέξει για να ασφαλίσουν το αυτοκίνητο, το σπίτι, την υγεία ή ακόµη και τη σύνταξή τους.
Αυτή είναι η πραγµατικότητα που τροφοδοτείται από τα συχνά λουκέτα, τα οποία αναγκάζονται να βάλουν οι εποπτικές αρχές στις εταιρείες εκείνες που τα αποθεµατικά τους είναι κραυγαλέα ασύµβατα µε την έκταση των δραστηριοτήτων τους. Θα ήταν λοιπόν προτιµότερο ο έλεγχος της φερεγγυότητας να γίνεται πολύ πιο έγκαιρα. Και το σηµαντικότερο να υπάρχει ένα σύστηµα άµεσης και έγκαιρης πληροφόρησης των ασφαλισµένων προκειµένου να αποφεύγουν να πέσουν στην παγίδα ασφαλιστικών που βρίσκονται στο χείλος του γκρεµού
Αλλα δεν είναι µόνο τα ακαταλαβίστικα ψιλά γράµµατα που προκαλούν σοβαρό έλλειµµα εµπιστοσύνης ανάµεσα στο ευρύ καταναλωτικό κοινό και τις ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες.
είναι και οι σοβαρές αμφιβολίες των καταναλωτών για το αν θα πιάσουν τόπο τα λεφτά που καταβάλλουν για ασφάλιστρα.
Και ακόµη χειρότερα, είναι και η µόνιµη πλέονυποψία για το αν θα υπάρχει και αύριο η ασφαλιστική εταιρεία την οποία έχουν επιλέξει για να ασφαλίσουν το αυτοκίνητο, το σπίτι, την υγεία ή ακόµη και τη σύνταξή τους.
Αυτή είναι η πραγµατικότητα που τροφοδοτείται από τα συχνά λουκέτα, τα οποία αναγκάζονται να βάλουν οι εποπτικές αρχές στις εταιρείες εκείνες που τα αποθεµατικά τους είναι κραυγαλέα ασύµβατα µε την έκταση των δραστηριοτήτων τους. Θα ήταν λοιπόν προτιµότερο ο έλεγχος της φερεγγυότητας να γίνεται πολύ πιο έγκαιρα. Και το σηµαντικότερο να υπάρχει ένα σύστηµα άµεσης και έγκαιρης πληροφόρησης των ασφαλισµένων προκειµένου να αποφεύγουν να πέσουν στην παγίδα ασφαλιστικών που βρίσκονται στο χείλος του γκρεµού
Πηγή:http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artid=4625085