Δεν φαίνεται να λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις εύλογες διαμαρτυρίες των διαμεσολαβούντων. Αυτό αποδεικνύει το παρακάτω άρθρο.
Την ολοκλήρωση των υποδομών, στην πρώτη και μοναδική στην Ελλάδα εταιρική direct πώληση ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών (Αnytime ), σχεδιάζει η Interamerican με στόχο ακόμη και τα συμβόλαια να τυπώνονται από τον ίδιο τον χρήστη στον υπολογιστή του.
Σε πρόσφατη συνέντευξη ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας Γ Κώτσαλος ανέφερε ότι η εταιρία στοχεύει στην ανάπτυξη υποδομών που θα διευκολύνουν τον χρήστη – πελάτη αυτών των υπηρεσιών, έτσι ώστε να παρέχονται ολοκληρωμένες οι υπηρεσίες, μόνο μέσω του συστήματος.
Ήδη ,επισήμανε, αν και δεν υπάρχουν ολοκληρωμένα στοιχεία ( υπολογίζεται μέσα στο εξάμηνο να υπάρχει μια συγκεντρωτική εικόνα) η εκτίμηση είναι ότι πηγαίνει αρκετά καλά. Αυτό , όπως υπογράμμισε, που κάνει την παροχή των υπηρεσιών φθηνότερη είναι ότι περιορίζονται μια σειρά από σημαντικά κόστη, όπως προμήθειες , courier κλπ.
Τόνισε ωστόσο, ότι υπάρχει το κόστος της διαφήμισης, άλλα και της περαιτέρω ανάπτυξης και υποστήριξης των εφαρμογών που θα ολοκληρώνουν και θα συντηρούν το σύστημα. Μάλιστα τόνισε ,δεν μπορείς να δημιουργείς μια υπηρεσία και να λες πουλάω και να μην την υποστηρίζεις συνεχώς με τεχνολογία.
Μέσω αυτού του δικτύου πωλήσεων ,όπως ανέφερε, στοχεύει στην δημιουργία ενός καλύτερου πελατολογίου με απαιτήσεις, οικονομική επιφάνεια και σταθερότητα.
Εδώ πρέπει να σημειωθεί, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η Interamerican για τα δίκτυα διανομής ,το 2010 συγκριτικά με το 2009 στα «νέα» δίκτυα το Direct παρουσιάζει αύξηση παραγωγής κατά 91,7% έναντι 12,6% του Bancassurance και 13,6% των Brokers.
Mέσω του anytimeonline.gr η εταιρία παρέχει δυνατότητα για ασφάλιση αυτοκινήτου, κατοικίας , υγείας και assistance.
ΠΗΓΗ: http://www.asfalisinet.gr/