...η Interamerican δώρισε ασθενοφόρο σε σύλλογο καρκινοπαθών παιδιών.
Ομολογουμένως πολύ καλή ενέργεια,άξια συγχαρητηρίων και μακάρι να έγινε από ειλικρινές ενδιαφέρον.Επιτρέψτε μου όμως να έχω τις αμφιβολίες μου. Εταιρία που έχει απολύσει στο
παρελθόν καρκινοπαθή άνευ σοβαρού λόγου και αιτίας ,δεν μπορεί κατά την ταπεινή μου γνώμη να έχει τέτοιου είδους ευαισθησίες.Θα έλεγα ότι πρόκειται για έμμεση διαφήμιση.
Δεν θα μπορούσα λοιπόν να μην δω κριτικά τον επιχειρηματικό θεσμό της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Υπάρχει ο αντίλογος που αναφέρει ότι η εταιρική κοινωνική ευθύνη είναι ουσιαστικά ένα νέο εργαλείο προβολής και προώθησης των επιχειρήσεων. Θεωρείται και ως μια τεχνική με την οποία οι επιχειρήσεις προβάλλουν ένα «κοινωνικό» προφίλ ενώ στην πραγματικότητα ο στόχος τους είναι το κέρδος. Έτσι λοιπόν, ιδιαίτερα για της μεγάλες επιχειρήσεις οι πολιτικές στήριξης του προσωπικού, μπορεί απλά να έχουν ως στόχο την ανάπτυξη της παραγωγικότητας τους και οι χορηγίες την μείωση των φορολογικών εισφορών.
Ομολογουμένως πολύ καλή ενέργεια,άξια συγχαρητηρίων και μακάρι να έγινε από ειλικρινές ενδιαφέρον.Επιτρέψτε μου όμως να έχω τις αμφιβολίες μου. Εταιρία που έχει απολύσει στο
παρελθόν καρκινοπαθή άνευ σοβαρού λόγου και αιτίας ,δεν μπορεί κατά την ταπεινή μου γνώμη να έχει τέτοιου είδους ευαισθησίες.Θα έλεγα ότι πρόκειται για έμμεση διαφήμιση.
Δεν θα μπορούσα λοιπόν να μην δω κριτικά τον επιχειρηματικό θεσμό της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Υπάρχει ο αντίλογος που αναφέρει ότι η εταιρική κοινωνική ευθύνη είναι ουσιαστικά ένα νέο εργαλείο προβολής και προώθησης των επιχειρήσεων. Θεωρείται και ως μια τεχνική με την οποία οι επιχειρήσεις προβάλλουν ένα «κοινωνικό» προφίλ ενώ στην πραγματικότητα ο στόχος τους είναι το κέρδος. Έτσι λοιπόν, ιδιαίτερα για της μεγάλες επιχειρήσεις οι πολιτικές στήριξης του προσωπικού, μπορεί απλά να έχουν ως στόχο την ανάπτυξη της παραγωγικότητας τους και οι χορηγίες την μείωση των φορολογικών εισφορών.