Πάντως συνάδελφοι ,πρέπει να ομολογήσουμε ότι ζούμε σε κράτος με αλλοπρόσαλλα συστήματα και ευθυνόφοβους δημοσίους λειτουργούς. Για παράδειγμα σήμερα ,τώρα αυτή τη στιγμή που συζητάμε ,εάν κάποιος υποψήφιος πελάτης λόγω της οικονομικής κρίσης μας ζητήσει να τον ασφαλίσουμε σε μία εταιρία με φθηνά ασφάλιστρα, θα του το αρνηθούμε από τον φόβο μήπως και
κλείσει; Είναι καιρός συνάδελφοι να διώχνουμε πελάτες; Και πώς είμαστε σίγουροι ότι θα κλείσει; Με ποια ενημέρωση; Πώς θα το ξέρουμε; Μία τέτοια ενέργεια είναι επαγγελματικά σωστή; Μα το ίδιο το κράτος δεν δίνει την άδεια και το δικαίωμα σ αυτήν την εταιρία να λειτουργεί νόμιμα μέχρι και σήμερα και μέχρι τη στιγμή που ασφαλίστηκε ο πελάτης; Γιατί να φταίει ο ασφαλιστής ή ο πράκτορας ή ο μεσίτης; Γιατί να τιμωρείται ο πελάτης και ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής; Δεν θα έπρεπε να προϋπήρχε κάποια οδηγία από την εποπτεύουσα αρχή ,η, κάποιο είδος κίτρινης κάρτας ,έτσι ώστε να ήταν γνωστό το πιθανό ρίσκο; Ώς πότε θα ανεχόμαστε συνάδελφοι τέτοια αντιμετώπιση;
Άς μη μας φορτώνει άλλο ,αυτό το άτολμο δειλό πονηρό κράτος τις ευθύνες στις πλάτες μας και ας αναλάβει τις ευθύνες του. Μέχρι την ημέρα που ασφαλίστηκε νόμιμα ο οποιοσδήποτε πελάτης ,σε μια νόμιμα λειτουργούσα επιχείρηση δικαιούται να καλύπτεται νόμιμα μέχρι το τέλος της εξοφλημένης διάρκειας του συμβολαίου του.
Ας φωνάξουμε και εμείς ρε παιδιά ειδ άλλως οι φλώροι ,τα αδίσταχτα γκόλντεν μπόυς και τα μεγαλοστελέχη θα μας παρουσιάσουν σαν λαμόγια.
Ασφαλιστής αγανακτισμένος