Το παρακάτω δημοσίευμα στο insuranceworld.gr πολύ πιθανόν να αντικατοπτρίζει την άποψη του συντάκτη του αλλά διόλου απίθανο να είναι πληρωμένο από κάποια εταιρία ή ακόμα και από ποιο ψηλά. Όπως και
νάχει το πράγμα, μας δείχνει μία εικόνα του <<αύριο>> που μας επιφυλάσσουν κάποιες ασφαλιστικές Εταιρίες. Κατά τα λεγόμενα τους για όλα φταίνε οι διαμεσολαβητές. Το όλο πρόβλημα των εταιριών και των διοικήσεων τους εστιάζεται στις αμοιβές τους. Αυτό τους ενοχλεί! Πιστεύουν ότι πουλώντας μόνοι τους θα λύσουν τα προβλήματα τους; Πιστεύουν ότι αυτό θα τους δώσει κέρδη; Νομίζω πως όχι. Τέτοιο στρουθοκαμηλισμό δεν τον περίμενα από τους επικεφαλείς. Παρ όλα αυτά το δούλεμα συνεχίζεται για τα δίκτυα. Στις συγκεντρώσεις τους αποκαλούν αιχμή του δόρατος των πωλήσεων και από πίσω τους σκάβουν το λάκκο. Αλλά έτσι είθισται στην χώρα μας ,να διυλίζουμε τον κώνωπα και να καταπίνουμε την κάμηλο. Για όλα τα δεινά φταίει ο απλός πολίτης και μάλιστα ο σκληρά εργαζόμενος. Βαράτε του!!!
Διαβάστε και πείτε μου αν κάνω λάθος.
Νέα στρατηγική πωλήσεων στην ασφαλιστική αγορά
- Νέα «ήθη και έθιμα» ετοιμάζονται να κάνουν την εμφάνισή τους στην αγορά
- Κάποιες εταιρείες αναθεωρούν μερικώς την εφαρμοσμένη στρατηγική πωλήσεών τους και ετοιμάζονται να λανσάρουν νέες μεθόδους
- Κάποιες εταιρείες αναθεωρούν μερικώς την εφαρμοσμένη στρατηγική πωλήσεών τους και ετοιμάζονται να λανσάρουν νέες μεθόδους
- Το σημαντικό βέβαια είναι ότι πρόκειται και για «ισχυρές» περιπτώσεις…
- Oπότε η τακτική τους θα συμπαρασύρει και άλλους…
- Και αυτό σημαίνει ότι όταν θα δώσουν γραμμή στην αγορά οι συνέπειες θα είναι απροσδιόριστες
- Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι πωλήσεις θα γίνονται μέσα από ειδικούς διαύλους εύκολους και φθηνούς
- Όχι απαραιτήτως ηλεκτρονικούς που ήδη αποτελούν μέθοδο σε εφαρμογή, αλλά με την παραδοσιακή μορφή
- Τα κίνητρα όμως δε θα αφορούν την παροχή προμηθειών προς τους προωθητές των προϊόντων, αλλά την παροχή κινήτρων προς του αγοραστές
- Προϊόντα απλά και προσιτά λένε οι ειδικοί που τα μελετούν και πωλήσεις με τους υφιστάμενους εντός εταιρειών μηχανισμούς
- «Καθαρά» συμβόλαια και «μεγάλα γράμματα», ισχυρές δομές και ενδοεταιρικές
- Έρχεται η εποχή της εσωστρέφειας και της «ενδοεταιρικής» εξυπηρέτησης των πελατών
- Για καλές και συμφέρουσες πωλήσεις…